»Iz tega sledijo načrti o določenih brezplačnih zadevah, kot so malice, učbeniki, tudi v vrtcu deloma itd. Želja je, da so otroci čim bolj enaki, vprašanje pa je, kako se to potem izpelje, kakšen obseg finančnih sredstev potrebujemo, ampak osnovna ideja je zelo jasna.«
»Otroci bi morali imeti, ko se pogovarjamo o enakih možnostih, zagotovljen brezplačen dostop do šolstva, vrtca, zdravstvenih storitev, učbenikov in tako naprej.«
»Jaz upam in verjamem, da bomo določili tolikšno ceno malice, ki bo ljudem v času te krize pomagala. Ljudem, ki malico plačujejo, torej staršem otrok.«
»Denarja za malico nisem imela, zato so mi sošolci od svojih malic odstopali sendviče in jabolka od malice.«
»Prilagajamo velikost pisave v tipografijo. Za otroke z disleksijo je to bistvenega pomena, oni se s tiskanimi učbeniki zelo težko učijo.«
»Muzej je zanj dokaz, da se vendarle tudi v naši državi, kljub vsej birokraciji, da nekaj narediti, zato da se otroci ne učijo samo iz suhoparnih šolskih učbenikov.«
»Tam se otroke od vrtca naprej uči o tem, kako se izvaja terorizem, dobesedno. V učbenikih imate formule za izdelavo – bom rekel – eksplozivnih teles. To se financira z denarjem, ki ga dajejo tudi slovenski davkoplačevalci.«
»Starejšim od 55 let bomo omogočili, da s pomočjo brezplačnih tečajev pridobijo osnovne digitalne veščine, mladim pa bomo s temi brezplačnimi tečaji zagotovili dostop do naprednejših digitalnih veščin.«
»Da zagotovimo v šoli otrokom asistente, brezplačno zgodnjo obravnavo, brezplačno diagnosticiranje avtizma za odrasle osebe, bivalne skupnosti za odrasle z avtizmom, dnevne centre za otroke z avtizmom in možnost zaposlitve mladim po končani izobrazbi.«
»In kot seveda najpomembnejše dejstvo, vse te vsebine morajo biti brezplačno dostopne vsem pod enakimi pogoji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju